zondag 8 september 2024

Ds Evelien Plaisier

zondag 8 september 2024

We sluiten dit jaar en deze startzondag aan bij het landelijke thema: “Als nieuw: Leven in het licht van Gods koninkrijk”.
Volgens mij zit er in dit jaarthema een aanmoediging voor ièdere (zon)dag: om dat wat we misschien al lang denken te weten, weer als nieuw te horen, te zingen, te geloven en te leven. Tijdens de kerkdienst doen we een klein experiment om een bekend verhaal weer als nieuw te beleven. We beginnen deze morgen – voorafgaand aan de dienst dus – met een kop koffie of thee en sluiten af met een boterham.
En: de activiteitenkrant van dit nieuwe seizoen wordt ook gepresenteerd. U kunt deze ook elders op de website vinden.
Onze zondagsbrief (WilopZondag) met daarin de orde van dienst vindt u door hier te klikken.